disappointed


Snälla läs det här, behöver åsikter och hjälpande tips för just nu är jag inne i en riktig bloggsvacka och osäker på om jag har ork att fortsätta.


Jag vet att jag är sämst på att blogga. Jag vet att jag just nu har noll motivation eller något som driver mig framåt överhuvudtaget.
Jag har typ inga läsare och inga som kommenterar och det är egentligen det enda som får mig att vilja blogga.
Så fort jag lagt ner mycket tid på ett inlägg får jag en kommentar av nån idiot som försöker göra reklam och det gör mig bara jävligt besviken.

Ni kommer säkert säga att jag skulle få fler läsare och kommentarer om jag bara uppdaterade oftare. Men varje gång jag försöker satsa slutar det bara med att jag blir besviken eftersom ingen läser det.

Så antingen slutar jag helt och jag vet att det inte skulle göra någon större skillnad för inte många skulle sakna mig, eller så fortsätter jag men som det ser ut nu har jag ingen aning om hur det skulle gå till.

Snälla ni fem personer eller hur många det nu är som läser den här förbannade bloggen, har ni något tips om hur jag ska få tillbaka motivationen?

Kommentarer
Postat av: jen

alltså, jag ÄLSKAR alla dina blogginlägg. jag är verkligen sämst på att kommentera, men varje gång jag ser att du uppdaterat bloggen så blir jag glad. blir aldrig besviken på inläggen.

2009-10-01 @ 19:40:54
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: elin

Sluta inte blogga för guds skull! Hittade din blogg för ett tag sen och lade till på bloglovin direkt, men du har inte uppdaterat sen dess och det var ett tag sen. Blev glad nu när jag såg att du uppdaterat. Men sluta inte, du har en grym blogg och sjukt snygg stil!

2009-10-01 @ 20:18:02
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

din blogg är typ det bästa som hänt sverige! jag har inga tips eftersom jag själv går på sparlåga men lägg inte ut massa inlägg bara för att.. då blir det sällan roligt! men du klär ju dig så fint! mer sånt kanske?

2009-10-01 @ 21:57:20
URL: http://kisskissbangbang.devote.se
Postat av: paulina

jag följer bloggen, och kommer fortsätta göra det

. kan bli bättre på kommentera!

2009-10-01 @ 22:01:16
URL: http://paulinatrinh.blogspot.com
Postat av: Malin

fortsätt, gillar din blogg ju!

2009-10-01 @ 23:41:21
URL: http://baravaramalins.blogg.se/
Postat av: Lisa

om du bloggar så kommenterar jag.

deal?

hittade (precis som nån annan) nyligen din blogg och jag bara dreglar över ditt arkiv :)

Men, även om det tar emot att säga, viktigast är att du har kul när du bloggar. Du ska inte blogga för vår skull, det kommer du ångra.

2009-10-02 @ 20:33:34
Postat av: Sofie

Hello sweetie, jag vill bara säga att det viktigaste är inte kommentarerna eller läsarantalet (jag menar look att kissie ffs!) Det viktigaste att bloggen ger dig någonting. Jag vet hur bra du är på att skriva, du kanske kan se det som träning? Eller bara ett forum som du kan få spotta ut lite känslor och tankar då och då. Jag vill abslout inte att du ska sluta, du vet att jag läser din blogg, Puss på rej!<3<3

2009-10-02 @ 21:08:34
Postat av: annika

sluta inte blogga! jag hittade precis bloggen, men alla inlägg är fina och genomtänkta. kul läsning. som en fin gest länkar jag inte ens till min blogg, så att du ser att det inte är reklam ;)<3

2009-10-02 @ 23:04:42
Postat av: Hanna

Jag håller med sluta inte blogga!

2009-10-03 @ 09:16:44
Postat av: Sara

Läs andra bloggar, hämta inspiration från vart du nu får det och skriv och posta sånt du tycker är intressant. Jag tycker jättemycket om din blogg, du har ju grym stilkänsla:) Skulle gärna se mer av dina outfits och bara allmänt mer av dig. Annars är det toppen och jag tycker inte du ska fortsätta.

XXx

2009-10-04 @ 00:36:53
Postat av: Amanda

men fortsätt för fan ! jag sitter ju bara och väntar på att det ska komma upp flera inlägg, du är väldigt inspererande (:

2009-10-04 @ 17:12:54
URL: http://mandapih.devote.se
Postat av: Noooo

lämna oss inteeee!

Jag tycker du är duktig att komponera ihop bilder, me likey :)

2009-10-04 @ 21:15:43
Postat av: SVAR

Tack så hemskt mkt för era fina kommentarer, ni är verkligen jättegulliga och det är precis sånt här som får mig att vilja fortsätta :)

Men precis som någon av er sa, är ju bloggen för min egen skull så jag ska inte blogga bara för att liksom.

Så det blir väl en liten kompromiss, jag får börja uppdatera lite mer så att ni vill stanna kvar, men jag bloggar när jag känner för det helt enkelt. Så bli inte ledsna om det går ett par dagar utan uppdatering, för jag kommer alltid tillbaks så småningom.



Puss på er! <3

2009-10-05 @ 15:11:47
URL: http://wedges.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt att du fortsätter blogga! Har nästan följt din blogg från början och jag skulle inte klara mig utan den! Jag skulle gärna se lite mer av dina egna outfits! Du har en sådan grym känsla för stil och en stor insperationskälla för mig!

2009-10-06 @ 08:31:08
Postat av: /L

Roligt att du fortsätter blogga! Har nästan följt din blogg från början och jag skulle inte klara mig utan den! Jag skulle gärna se lite mer av dina egna outfits! Du har en sådan grym känsla för stil och en stor insperationskälla för mig!

2009-10-06 @ 08:31:48
Postat av: Lisa

Yay! :D

2009-10-07 @ 18:10:12
Postat av: Anonym

Hej! Jag hittade precis hit och jag tyckte firekt att den verkade spännande och inspirerande. Håll modet uppe! Du har det där lilla extra ;)

2010-08-09 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0